Jelen Általános Szolgáltatási Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.tutigep.hu/webaruhaz weboldal (a továbbiakban: weboldal) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
Jelen ÁSZF pdf formátumban lementhető, valamint kinyomtatható erről a linkről: .
Kérjük, amennyiben vásárlója, aktív felhasználója kíván lenni weboldalunknak, webáruházunknak, olvassa el figyelmesen Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A weboldal használatával a látogató elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri az alábbiakban felsorolt tudnivalókat:
Tárhelyszolgáltató:
Látogató mindazon (természetes vagy jogi) személy, aki a weboldalt felkeresi, és tartalmát megtekinti, megismeri, elolvassa. Látogató ezzel a magatartásával mint ráutaló magatartással elfogadja az ÁSZF-t.
Megrendelő mindazon (természetes vagy jogi) személy, aki a www.tutigep.hu/webaruhaz weboldal igénybevételével elektronikus úton leadott megrendelés keretében a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint Szolgáltató által nyújtott valamely szolgáltatást igénybe veszi, vagy a webáruházban elérhető termékek közül vásárol.
Jelen ÁSZF‑ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.) szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weboldalán és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. A mindenkor hatályos ÁSZF folyamatosan elérhető, elmenthető, illetve kinyomtatható a www.tutigep.hu/webaruhaz/altalanos-szerzodesi-feltetelek linkre kattintva. Az ÁSZF módosulását Szolgáltató a weboldalán közzéteszi. A módosított ÁSZF a közzététel napjától kezdve hatályos. A módosítás időpontját követően a Felhasználó bármely szolgáltatás használatával egyben elfogadja az ÁSZF módosítását is. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a módosított feltételeket, úgy írásban, a módosítások hatályba lépését követő 8 napon belül rendkívüli felmondással felmondhatja a szerződését.
Az TUTI Gépkölcsönző Webáruház weboldalát (www.tutigep.hu/webaruhaz) Szpisják András egyéni vállalkozó (2314 Halásztelek Diófasor utca 123., e‑mail: info@tutigep.hu) működteti, a honlapon található minden tartalom a Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény értelmében szerzői jogvédelem alá esik.
A www.tutigep.hu/webaruhaz weboldalon található tartalom eltérő megjelölés vagy utalás hiányában Szpisják András szellemi alkotását, tulajdonát képezi, és írásbeli engedély hiányában kizárólag a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően használható fel.
Ezen felhasználás kizárólag személyes célból történhet, így a látogató nem jogosult a tartalom újrafelhasználására, terjesztésére, bármilyen formában és/vagy eszközzel történő másolására, átvételére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, a tartalom kereskedelmi forgalomba hozatalára.
A weboldal szerzői és egyéb jogainak megsértése vagy e szerződés megszegése esetén azonnal jogi eljárást kezdeményez a jogsértővel szemben. A weboldal használatával a felhasználó elfogadja, hogy az oldal tartalmának másolása vagy az itt meghatározott céltól eltérő felhasználása akkor is jogsértésnek (jelen ÁSZF megszegésének) minősül, ha az esetleg nem állna szerzői jogi oltalom alatt. Minden ilyen jogsértés esetén a felhasználó elfogadja, hogy a weboldal kárának külön bizonyítása nélkül is kötbért köteles fizetni Szolgáltatónak.
A weboldal működésével, megrendelési és teljesítési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdéseket illetően Szolgáltató az 1. pontban megadott elérhetőségeken munkanapokon 7 és 16 óra között, szombaton 7 és 11 óra között, valamint vasárnap 8 és 9 óra között rendelkezésre áll.
Felhasználó személyes adatainak kezeléséről és védelméről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető a www.tutigep.hu/webaruhaz/adatkezelesi-tajekoztato linkre kattintva.
A megjelenített termékek kizárólag a webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen Megrendelő vagy meghatalmazottja általi átvétellel. Telephelyünkön személyes vásárlásra nincs lehetőség.
Szolgáltató kisadózó, ezért a termékekre vonatkozóan megjelenített árak alanyi adómentesek, nem tartalmazzák azonban a házhoz szállítás díját.
Amennyiben Szolgáltató a tőle elvárható gondosság ellenére hibás árat tüntet fel a termék mellett, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani Megrendelő részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben Megrendelő ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, és a Szállítási módok pontban olvasható.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék megnevezését, árát, illetve akciós árát, amennyiben az bevezetésre került. A webáruházban kínált termékek felsorolásakor Szolgáltató a termékekről fotót jeleníthet meg. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, amely tartalmazza a termék rövid, valamint részletes leírását, a termék árát és egyéb tulajdonságait, valamint fotóját a teljesség igénye nélkül. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a Szolgáltató adatai között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot Szolgáltatóval.
Figyelem! A termékek adatlapján megjelenített fotók és képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
(1) Termék kosárba helyezése
A megrendelni kívánt termékeket a kosárba helyezheti a termék felsorolás és a termék adatlap oldalakon a „Kosárba teszem” vagy egyes esetekben a kosár ikonnal jelölt gombra kattintva.
(2) Kosár tartalmának megtekintése
A kosár tartalmát, azaz a kosárba helyezett termékek listáját megtekintheti az oldal tetején / fejlécében szereplő „Kosár” felirattal vagy kosár ikonnal jelölt gombra kattintva. A felugró ablakban ellenőrizheti a kosárban levő termékeket, továbbá törölheti a megrendelni nem kívánt termékeket. A felugró ablakban megjelenő „Kosár” gombra kattintva a „Kosár” oldalra jut, ahol a kosár tartalmát ellenőrizheti, a termékeket törölheti, illetve a megrendelni kívánt mennyiséget szerkesztheti.
(3) Pénztár, megrendelés leadása
Megrendelő a „Kosár” felirattal vagy kosár ikonnal jelölt gombra kattintva, majd a megjelenő felugró ablakban a „Pénztár” gombra kattintva a „Pénztár” oldalára navigálhat, ahol megadhatja a megrendelés leadásához szükséges számlázási és szállítási adatokat, kiválaszthatja a számára megfelelő fizetési és szállítási módot, és áttekintheti a megrendelni kívánt termékek listáját. A megrendelés leadásához kattintson a lap alján található „Megrendelés elküldése” gombra. A gomb megnyomásával Megrendelő elfogadja, tudomásul veszi, magára nézve kötelező érvényűnek tekinti mind az Adatkezelési tájékoztatóban, mind a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat, továbbá tudomásul veszi, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.
(4) Bejelentkezés, regisztráció
Webáruházunkban Megrendelőnek lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni, regisztrációjával azonban megkönnyítheti jövőbeli vásárlásait, áttekintheti a már korábban leadott rendeléseit, továbbá szerkesztheti számlázási és szállítási adatait. A regisztrációra és a bejelentkezésre a „Fiókom” menüpontban van lehetőség.
Regisztrációkor szükséges bizonyos adatok megadása, úgy mint név, e-mail cím, jelszó. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy Szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat Szolgáltató kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár.
(5) Rendelés visszaigazolása és teljesítése
A rendelés elküldése után Megrendelőnek a megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást küldünk, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet, előfordulhat, hogy a rendszer nem fogadta el megrendelését, így ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a fent megadott elérhetőségeink valamelyikén. Minden megrendelés egyedi megrendelés számmal azonosítható.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, Megrendelőt az általa megadott e-mail címen e-mailben értesítjük. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor, valamint a személyes átvételre is csak a visszaigazolást követően van lehetőség.
A megrendelés végösszegének kiegyenlítése történhet:
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Banki előreutaláshoz szükséges adatok:
Az utalás beérkezésére Szolgáltató 5 munkanapot vár, azt követően a megrendelés törlésre kerül. Személyes átvétel esetén az átvétel határideje 5 munkanap, azt követően a megrendelés törlésre kerül.
A megrendelt termékek átvehetők házhoz szállítással, valamint személyesen telephelyünkön (kizárólag visszaigazolást követően!).
A házhoz szállítás díjszabása normál, nem túlméretes termékek esetén:
A házhoz szállítás díjszabása túlméretes termékek esetén:
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés teljesítése visszaigazolásától számított 1-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron a teljesítés 5-30 munkanap. Amennyiben a raktárról nem elérhető termék beszerzési ideje meghaladja a 30 munkanapot, Szolgáltató Megrendelőt haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül értesíti.
A webáruházunkban leadott rendelések kézbesítését a Kumi Futár és az MPL (Magyar Posta Zrt.) végzi. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 7-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol Megrendelő az előbbiekben megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudja. A futárszolgálat 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a visszaszállítás díját Megrendelőre terheljük.
A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük, Megrendelő a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjen megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő további kérdések esetén Szolgáltat a megadott elérhetőségein rendelkezésére áll.
A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén azt haladéktalanul (24 órán belül) jelezni kell Szolgáltató jelen ÁSZF-ben meghatározott e‑mail címén. Megrendelő hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásából származó károkért Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja, és lehetőségeihez mérten kezeli.
Megrendelés leadására a webáruházban 0-24 között van lehetőség, a megrendelések feldolgozása azonban kizárólag munkanapokon 7 és 16 óra között, szombaton 7 és 11 óra között, valamint vasárnap 8 és 9 óra között történik. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 5-30 munkanap. Amennyiben a raktárról nem elérhető termék beszerzési ideje meghaladja a 30 munkanapot, Szolgáltató Megrendelőt haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül értesíti.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Szolgáltató nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket.
Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt Szolgáltatóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (e-mailben vagy postán ajánlott tértivevényes küldeményben). Szolgáltató az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül Szolgáltatónak visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül Szolgáltató köteles a fogyasztónak a megrendelt és kifizetett termék(ek) értékét visszatéríteni. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. Szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén Szolgáltató a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
Megrendelő Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban ő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra Szolgáltató adott okot.
Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ingó dolog (termék) hibája esetén Megrendelő – választása szerint – az előző pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Megrendelő termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 2 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (amennyiben a termék Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.
Megrendelő által megvásárolt berendezés meghibásodásait díjmentesen javítjuk abban az esetben, amennyiben a felmerülő hiba gyártási, anyaghibából ered.
Meghibásodás esetén kérjük forduljon Szolgáltatóhoz vagy a legközelebbi HECHT márkaszervizhez (a gyorsabb ügyintézés érdekében ez utóbbit javasoljuk). A jótállási jogok érvényesítéséhez kérjük ügyeljen rá, hogy kizárólag helyesen kitöltött érvényesített jótállási jeggyel vegye át a megvásárolt terméket. Jótállási kötelezettséggel rendelkező hibás termékek esetében a kézhezvételtől számított 3 napon belüli jelzés esetén cserére van lehetőség, ezt követően a garanciális szervizhez vagy Szolgáltatóhoz kell fordulnia.
HECHT márkaszervizek listája elérhető ide kattintva.
Központi szerviz
HECHT Hungary Kft.
1214 Budapest, II.Rákóczi F. út 323/b
Tel.: +36 1 445 4094
szerviz@hecht.hu
Nem fogyasztó és Szolgáltató között létrejött szerződés esetén:
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:
A jótállás nem vonatkozik a forgalmazott gépek tartozékaira, kiegészítőire, kopó-forgó elemeknek számító alkatrészekre:
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó:
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembehelyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek Szolgáltatót terhelik.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
Szolgáltató a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. Szolgáltató, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.
A Polgári Törvénykönyv (Ptk.) 6:157. §-ának hibás teljesítésre vonatkozó főszabálya szerint Szolgáltató hibásan teljesít, ha a termék vagy szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
Szolgáltató nem teljesít hibásan, ha Megrendelő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte vagy ismernie kellett. Szolgáltató vállalja, hogy az esetleges hibás teljesítésével kapcsolatos minőségi kifogások intézésére vonatkozó, illetve kártérítési, kijavítási, árleszállítási kötelezettségére a Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvényt tekinti irányadónak.
Megrendelő kijelenti, tanúsítja, garantálja és felelősséget vállal azért, hogy a dokumentumok, képek, koncepciók, illetve minden más általa küldött és megjelenített elem nem törvénybe ütköző, nem sért szerzői jogokat, személyi jogokat, nem sérti bármilyen egyén magánéletét, nem tartalmaz törvény által tiltott szimbólumokat és motívumokat, nem utal rasszista vagy erőszakos magatartásra és nincs semmilyen törvénytelen tartalma.
Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az olyan hálózati működési hibákért, melyek akadályozzák a weboldal normális működését, a kommunikációs eszközök vagy a vonal meghibásodásáért, bármilyen elektronikus levél vagy adat elvesztéséért, bármely szoftver nem megfelelő működéséért, bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményéért, amennyiben az nem Szolgáltatónál következett be.
Szolgáltató nem felelős továbbá a Megrendelő által helytelenül megadott adatokból származó hibás teljesítésért, Megrendelő együttműködési kötelezettségének nem vagy hibás teljesítéséből, Megrendelő által küldött fájlok technikai és tartalmi hibáiból, a teljesítéshez szükséges fájlok, adatok hibás megküldéséből, továbbá a fájlok szerzői jogot sértő tartalmából eredő károkért, illetve egyéb Szolgáltatónak fel nem róható késedelmes teljesítésért, károkért.
Egyik Fél sem felel jelen ÁSZF szerinti kötelezettsége nem vagy nem teljeskörű teljesítéséért azon esetekben, amikor olyan, mindkét fél érdekkörén kívül eső, előre nem látható körülmény (vis maior) merül fel, amely megakadályozza a szerződési feltételek teljesítését.
A fogyasztói panaszügyintézés elektronikus úton, postai úton vagy telefonon történik a Szolgáltató 1. pontban megjelölt elérhetőségein munkanapokon 7 és 16 óra között.
Ha a panaszára adott válasszal nem elégedett, az alábbi szervekhez fordulhat:
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik – a pertárgy értékétől függően – a Pest Megyei Békéltető Testület, illetve a Budapest Környéki Törvényszék kizárólagos illetékességét.
A fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló európai rendelet értelmében a fogyasztó jogában áll alternatív online vitarendezési fórum igénybevételére, amelyet az alábbi linken ér el: https://webgate.ec.europa.eu/odr.
Jelen ÁSZF hatályba lépésének ideje: 2021.01.01
Cég | Település | Isz. | Cím | Telefonszám |
---|---|---|---|---|
HECHT Hungary Kft. | Budapest | 1214 | II.Rákóczi F. út 323/b | +36 1 445 4094 |
Profi Gépker Kft. | Ajka | 8400 | Rákóczi Ferenc utca 25 | +36 20 662 8128 |
MG15 Trade Kft. | Ászár | 2881 | Köztársaság u. 25-27. | +36 34 353 620 |
Gardentools Kft. | Balatonszemes | 8636 | Bajcsy-Zsilinszky u. 2. | +36 30 920 7766 |
Fábián és Társa Kft | Békés | 5630 | Csabai u. 79. | +36 66 411 772 |
Husqvarna Szaküzlet és Szerviz | Békéscsaba | 5600 | Mogyoró utca 1. | +36 66 454 787; +36 30 249 3389 |
Kopker-Shop Kft. | Budapest | 1172 | Kopolya u. 77. | +36 30 750 6927 |
REAL BO-SCH Bt. | Budapest | 1214 | II. Rákóczi Ferenc út 196. | +36 1 425 0695 |
N-Go Kisgépszervíz | Csongrád | 6640 | Nagymező u. 7. | +36 30 498 5396 |
Karlovszki és Társa Kft. | Doboz | 5624 | Bercsényi u. 51. | +36 70 325 0727 |
Vöszi Motor-Kisgép | Dombóvár | 7200 | Arany J. tér 17. | +36 74 465 723; +36 70 320 7337 |
Rota- Kasza Kft. - Klotz Viktor | Dorog | 2510 | Esztergomi út 15. | +36 20 396 3388 |
Duna Szerszám Kft. | Dunaújváros | 2400 | Tisza u. 1. | +36 25 225 690; +36 20 494 0910 |
Oláh Gyula E.V. | Edelény | 3780 | Antal György út. 25. | +36 30 928 9570 |
Kovács Kertigép Centrum és Szerviz | Eger | 3300 | Kistályai u 185 | +36 20 567 9787 |
Noszi Kisgép Szolgáltató és Kereskedelmi | Encs | 3860 | Baros Gábor u. 18. | +36 20 280 7108 |
Angyal-Szerszám Outlet-barkácsbolt | Gávavencsellő | 4472 | Dózsa Gy. U. 91. | +36 42 238 614; +36 20 252 8804 |
Bezzegh Kft. | Gyöngyös | 3200 | Szurdokpart u. 6. | +36 37 503 136 |
Gyulai Kisgép Center Kft. | Gyula | 5700 | Temesvári út 1/a | +36 30 525 9718; +36 66 219 630 |
FREIELEKTRO KFT | Hajdúböszörmény | 4220 | Baltazár Dezső út. 70. | +36 52 229 235 |
Cetter Developer Kft. | Hejőcsaba | 3508 | Görgős u. 4. | +36 46 544 912 |
Gulyás László E.V. | Jászberény | 5100 | Toldi u. 4. | +36 30 264 6936 |
UNO Kft. | Kaposvár | 7400 | Guba Sándor u. 55. | +36 30 940 1107; +36 82 313 657 |
Agroker Áruház Kft. | Kecskemét | 6000 | Halasi út 29. | +36 30 616 4878; +36 30 728 2896 |
Erdészeti és kertészeti gépek | Kétegyháza | 5741 | Kossuth utca 96. | +36 70 425 6341 |
VAS-GÉPSZER KFT. | Kisvárda | 4600 | Petőfi Sándor utca 38. | +36 70 222 6596 |
Nemes Szerviz | Maglód | 2234 | Perczel Mór u.28 | +36 20 260 0240; +36 30 974 3562 |
Spilák Kisgép-Szaküzlet | Marcali | 8700 | Dózsa Gy. U. 48. | +36 30 578 6017 |
Horváth Gábor Szilárd (CSAK KERTI BÚTOR) | Martonvásár | 2462 | Gábor Áron u. 17. | +36 30 486 9055 |
Hegedűs Tibor Imre E.V. - Szerszámbolt | Mátészalka | 4700 | Bánki Donát u. 2. | +36 20 466 8184; +36 30 230 8766 |
Pető József | Mezőkövesd | 3400 | Katalin u. 30 | +36 49 313 906; +36 30 509 3188 |
Technor-93 Kft. | Miskolc | 3527 | Zsigmondy u. 12 | +36 46 506 192; +36 70 314 2335 |
Blue Energy Hungary Kft. | Miskolc | 3526 | Szeles u. 45. | +36 20 505 9212 |
Autós és Mezőgazdasági Centrum Kft | Mohács | 7700 | Pécsi u. 41 | +36 69 304 904 |
Steiner István E.v. | Mosonmagyaróvár | 9200 | Kandó Kálmán u. 50. | +36 30 302 5388 |
VLL Profi Fűnyíró Kft. | Nagykanizsa | 8800 | Ifjúság u. 45. | +36 30 396 5337; +36 93 315 564 |
Baa László | Nagykanizsa | 8900 | Csalogány köz 15 | +36 (30) 978 0790 |
Szabó Autósbolt és Szerviz Kft | Nyíradony | 4254 | Árpád út. 3. | +36 52 593 088; +36 30 544 9698 |
Atisgép Kft. (Áruház és Szerviz) | Orosháza | 5903 | Szentesi út 100. | +36 30 248 4931 |
Kisgép-szerviz (Boldizsár István EV) | Orosháza | 5900 | Makói utca 12. | +36 20 379 6588 |
Pezo 99 Kft. | Pákozd | 8095 | Bem u. 8. | +36 30 428 5705 |
Szűcs Péter EV | Pécs | 7634 | Rácvárosi út 23. | +36 30 947 3622 |
Edison Villamossági Szervíz Kft. | Pécs | 7623 | Megyeri út 26 (Bolygó u.-i kapunál) | +36 30 851 7793 |
Konvoj Bt | Pogány | 7666 | Hunyadi u. 32. | +36 72 425 355 |
OVI Kertrendészet Kft. | Pomáz | 2013 | Rákóczi Ferenc u. 74. | +36 26 740 667 |
Őzse János | Püspökladány | 4150 | Lajta u.12. | +36 20 231 1949 |
Fény Műszaki Szaküzlet | Ráckeve | 2300 | Nyár u. 6. | +36 24 485 982; +36 30 948 5982 |
Czakó Róbert E.V. | Sándorfalva | 6762 | Tigris u. 17. | +36 20 475 7580 |
AGRO-GARDEN-SEED KFT | Sátoraljaújhely | 3980 | Rákóczi út. 8. | +36 47 321 050 |
Kóbor László | Sopron | 9400 | Somfalvi u. 14. | +36 99 310 534; +36 30 916 5239 |
Maurer Motorpark Kft. | Szeged | 6781 | Kálvária sgt. 65-67. | +36 62 322 149 |
Kábel Elektro Kft. | Szeghalom | 5520 | Szabadság tér 2/2. | +36 20 396 3939; +36 66 490 671 |
Agrocool Trio Kft. | Szekszárd | 7100 | Szluha Gy. u. 23. | +36 74 510 382 |
Könye Iván | Tamási | 7090 | Hunyadi u. 8 | +36 74 570 037; +36 30 979 8636 |
FÉK-KARI KFT. | Tápiógyörgye | 2767 | Ady Endre út 78. | +36 53 583 504 |
EMG-Motors Kft. | Tát | 2534 | Fő u. 143. | +36 70 419 37 39 |
Bíró Mihály E.V. | Tiszafüred | 5350 | Béke út. 23./B | +36 30 998 7268 |
Eszta-Tools Kft | Tiszavasvári | 4400 | Nyárfa út 29 | +36 42 520 113 |
TISLER KERESKEDELMI Kft. | Tótszerdahely | 8864 | Béke u. 1. | +36 93 583 060 |
Vésztő Kert Kft. | Vésztő | 5530 | Kossuth u. 150. | +36 70 589 1886; +36 20 319 9345; |
Kertigép-Technik Kft. | Zalaegerszeg | 8900 | Hock János út 26. | +36 92 952 937 |
Mega Plusz Kft. - Szerviz | Zsombó | 6792 | Andrássy út 158 | +36 30 018 6060 |